basennancy.reismee.nl

Los Angeles

Vanochtend zijn we naar de La Brea tar pits geweest. Hier het museum bezocht en een rondleiding gehad. Er worden hier al ongeveer 100 jaar botten en fossielen gevonden van mammoeten, sabeltand tijgers, bizons, wolven en maar 1 mens. Het was erg interessant. Daarna zijn we naar Santa Monica pier gereden. Het was erg druk. Wat wil je op zaterdag middag en er was ook een board peddle race aan de gang. Na lang zoeken een parkeerplekje gevonden. Op de pier was het ook heel erg druk. Aan het eind van de pier zat onze eigen Larry weer een lekker stukje muziek te spelen. 4 jaar geleden zat hij ook op dezelfde plek en hebben toen een cd van hem gekocht. Dat hebben we nu weer gedaan. Wij zijn echte Larry fans. Aan het begin van de pier staat een bord End of route 66. Nans heeft natuurlijk hier weer een magneet van gekocht. Inmiddels was het al eind van de middag dus terug naar het hotel. s' Avonds voor de laatse keer bij Dennys gegeten en we gaan zo onze koffers inpakken. Dit is het ergste van de hele reis volgens Nancy die weer eens niet naar huis wil. Het is dit keer extra moeilijk om naar huis te gaan, omdat we weten dat Seppl er niet meer is en nog niet weten hoe dat is om zonder hem thuis te komen. Het was een fantastische reis en hebben allebei erg genoten. We willen iedereen bedanken voor alle leuke reacties en medeleven. Wij hebben hiervan ook genoten.

Groetjes Bas en Nancy

wil en frits

heb je genoeg geld voor over verpakking en gaat alles wel in de koffer??????
nancy en bas wij leven met jullie mee over seppl.
een fijne reis en tot ziens
en een feestje in het vooruitzicht.we zien elkaar wel weer

annelies

Hallo Nancy en Bas:
Ik heb genoten van jullie verslag en ik heb heimwee gekregen naar Amerika! Annelies

Laura en Maarten

Hoi Bas en Nancy,
jullie hebben hartstikke leuke verslagen en foto's gemaakt van jullie vakantie.
Hopelijk hebben jullie toch genoten van jullie vakantie, ondanks het nieuws van Seppl.
Groetjes Laura en Maarten

Joanne

Mooi blog weer geschreven. Eindelijk weer een beetje tijd gehad om alles te lezen. Vandaag komen jullie alweer terug. Spreek jullie snel.

Monica

En hier heb je natuurlijk ook de magneet voor mij gekocht...zo lief, nogmaals bedankt! Ik ben ook een beetje op vakantie geweest met al jullie mooie fantastische reisverhalen. Natuurlijk heel vervelend nieuws van Seppl maar ondanks dit en dat Nancy veel liever in The States zou willen blijven zeg ik toch dan maar WELKOM THUIS!

Hamba