basennancy.reismee.nl

Graceland

Vanochtend om 4.00 uur wakker en maar opgestaan. Nadat we heel vroeg ontbeten hadden zijn we even naar Walmart geweest en wat inkopen gedaan. Toch wel handig dat alles 24 uur per dag open is. Rond 8.00 uur zijn we richting Graceland gegaan. Kaartjes gekocht voor de platinum tour van 9.00 uur. Nadat je een headset hebt gekregen ga je met een shuttlebus naar de mansion. Vanaf de ingang word je door audiotour rond geleid door de diverse vertrekken van het huis en bij gebouwen. Het is best indrukwekkend en je kan alles van dichtbij bekijken. Aan het einde van de tour kom je bij het graf van Elvis en zijn naaste familie leden. Ook al ben je geen groteElvis fan is het voor iedereen aan te raden om een bezoekje te brengen aan Graceland. Met de shuttlebus weer terug naar de overkant van de weg en hier hebben we nog een aantal tours gedaan waaronder een hal met alle auto`s van Elvis, de invloed van Elvis op de muziek en het vliegtuig de Lisa Marie. Hierna zijn we richting downtown Memphis gereden en even langs de Sun studios gereden waar o.a. Elvis, U2 en vele andere muziek hebben opgenomen. De temperatuur begint aardig op te lopen tot dik boven de 30 graden. We hebben nog even een bezoekje gebracht aan Beale street en daarna terug naar het hotel om even bij te komen en af te koelen. Het was een mooie eerste dag. Hopelijk volgen er nog veel meer.

Groetjes Bas en Nancy

Joanne

Zo buurtjes,

Goed aangekomen zie ik en het eerste tripje zit er al op. Veel reisplezier nog en ik zal jullie blijven volgen.

Groetjes

mama en papa

leuke foto's van Graceland leuk dat je er bent geweest,
ik hoop dat jullie de verdere reis ook veel plezier hebben.

mama en papa.

Thomas en Ingrid

Leuke foto's van Graceland. Prima verslag. We volgen jullie reis vol aandacht. Hier is het eindelijk prachtig lenteweer. Een hele week bijna 25 graden,
Groetjes van Thomas en Ingrid.

Hamba