basennancy.reismee.nl

Van San Simeon naar Los Angeles

Vandaag hebben we onze laatste lange rit gehad, we balen best wel een beetje. Vanochtend om 9.45 uur vertrokken en we waren om 16.00 uur in ons hotel in Los Angeles. Eerst reden wenog een tijd langs de kust op de highway 1 en daarna werd het Freeway 101. Hoe dichter we bij Los Angeles kwamen hoe drukker het verkeer. we hebben niet echt stil gestaan maar lekker doorrijden ging ook niet. Toen we in de buurt van Beverly Hills kwamen was het natuurlijk logisch, dat ik alle auto's waar ik ook maar een vermoede had dat er een bekend iemand in kon zitten, goed bestudeerd heb. Niemand gezien. De basbas heeft zijn werk goed gedaan en we reden zonder problemen zo naar het hotel. Dit is even onze update .

Groetjes Bas en Nancy

mama en hans

Hallo lieve Bas en Nancy,

Jammer he, dat jullie vakantie er al weer bijna op zit, je denkt drie en een halve week vakantie en voor je het weet ben je al weer thuis, maar het is wel weer een prachtige reis geweest, met mooie verhalen en hele mooie foto's, daar hebben we echt van genoten.
We wensen jullie nog een fijne laatste dag en morgen een hele goede vlucht en kom weer veilig thuis aan.
We bellen wel even als jullie weer thuis zijn.

liefs van mama en hans

Erik en Annemarie

Ook voor ons wordt het weer 'afkicken' nu we niet meer 's ochtends jullie reisverhalen zullen volgen.
We hebben ervan genoten.

Claudia

Heel veel plezier nog en een goede terugreis!!

marco

ja goede terugreis,enne ff datumpje prikken voor films en foto s te bekijken,
groetjes uit sunny duiven

marco

o ja nederland heeft verloren van denemarken

Hamba