basennancy.reismee.nl

van Memphis naar Little Rock.

Vertrokken uit Memphis om een nieuwe staat aan onze lijst toe te voegen nl. Arkansas inmiddels hebben we 33 staten gehad! Wij zijn over de Mississippi gegaan en op het midden van de brug is de staatsgrens. Na een bezoek gebracht te hebben aan het Arkansas visitor center hebben we direct de snelweg verlaten en zijn via een B-weg verder gereden. Veel aparte dieren gezien zoals een gordeldier, slangen en schildpadden!! Tevens hebben we hele mooie rode vogeltjes gezien waar we de naam niet van weten en die te snel zijn om ze op camera vast te leggen.Het was een reis vol verassingen want we hadden niet verwacht dat het nog zo'n mooie omgeving was. Onderweg veel rijstvelden en moerassen gezien. Bij ons hotel in Little Rock aangekomen zijn we nog even inkopen gaan doen en kwamen op het goede idee om kip en een diepvries pizza te kopen. Toen we deze 's avonds wilden opwarmen kwamen we erachter dat we alleen een magnetron hebben. Dus heeft ons keukenprinsesje de pizza in de pan opgewarmd(lees zwart verbrand) De bodem was net zwart karton. Toch was hij best nog wel lekker, maar Nancy heeft besloten dat er in Amerika geen pizza gegeten word en zeker niet meer zelf gemaakt. De kip was wel gelukt. Deze was al kant en klaar dus daar kun je weinig fout aan doen. Morgen toch maar weer naar Denny's.

Groetjes Bas en Nancy

Claudia

Even bijlezen! Ziet er weer indrukwekkend uit,leuk om iedere dag te lezen en foto's te zien!! Veel plezier en geniet van het mooie weer,haha!

patrizia

heo gaat het met jullie ? hebben ze daar geen new york pizza s dan hhhmmmm????? hahahaha grapje lees dat jullie het erg naar jullie zin hebben daarzo en ook leuke foto s hebben gemaakt mooi hotelkamer hoor ! nou de groetjes van ons allemaal en we lezen wel weer verder hoe t gaat doeiiiiiiii :-)

Joanne

Tja, detail pizza bakken in een pan en dan zwart laten worden. Denny's is toch een betere optie. Leuk te lezen dat jullie het weer naar je zin hebben en jullie weer verrast kunnen worden door de schitterende omgeving. Wacht weer af naar jullie volgende avontuur.

Hamba