basennancy.reismee.nl

Las Vegas

Omdat het vandaag heel erg warm word (40 graden) zijn we heel vroeg opgestaan en om 8.30 uur waren we al in Paris. Daarna door Planet Hollywood gelopen en naar de Bellagio geweest. Nog even een bezoekje gebracht aan Ceasar's Palace en toen gauw de auto weer opgezocht om af te koelen. Een Mallop gezocht en daar heeft Bas eindelijk schoenen gevonden(Skechers). Bij Walmart boodschappen gedaan voor het diner van vanavond en voor de picknick van morgen. 's Middags even lekker gerelaxed op de kamer en heerlijk gegeten. Nancy kip met salade en Bas een lekkere pizza uit de oven!!! Om 18.30 uur zijn we op weg gegaan naar Fremont street. Bij Starbucks even lekker koffie gedronken en om 20.00 uur de show van Don Mclean American pie bekeken (zie video). Hierna als een speer naar de Mirage gereden om de vulkaan uitbarsting van 21.00 uur te zien. We waren ruim op tijd en dit was een geweldige show om te zien en te voelen. Best heet. Nog even door de Mirage gelopen en toen terug naar het hotel. O ja, Nancy denkt dat ze Matthew Perry is tegen gekomen. Het zal wel. Ik heb alleen zijn rug gezien.

Groetjes Bas en Nancy

Rachel

MMmmm Mathew Perry in Las Vegas... ik hoop het niet voor hem want als het goed is is hij net een paar jaar van zijn drugs en gokverslaving af.

papa en mama

Alweer een berichtje uit Arnhem,het is wel erg warm in Vegas maar hier in Arnhem is het ook niet koud bijna 30 graden. Het ziet er allemaal mooi uit waar jullie nu zijn en wij hopen dat jullie nog veel plezier hebben groetjes papa, mama en de hondjes.

Hamba