basennancy.reismee.nl

Death Valley N.P.

Vanuit Las Vegas vertrokken richting de Death Valley. Bij Armagosa even gestopt en getankt. Na de staatsgrens van California gepaseerd te hebben zijn we Death Valley N.P. binnen gereden. Bij Zabriskie point gestopt en helemaal naar boven GELOPEN.( Echt waar want er zijn foto's en video van). We waren hier al 2 x eerder langs geweest, maar hebben nooit de moed gehad om naar boven te lopen. Het is vandaag niet zo heel erg heet en het waait flink dus is het goed uit te houden. Gisteren was het nog bijna 50 graden. Hierna bij de sand dunes gestopt en Nancy heeft een wandeling door het zand gemaakt en haar tenen verbrand aan het zand. Na een lekkere picknick zijn we verder gereden en aan het eind van de middag in ons hotel in Ridgecrest aangekomen. We hebben een hele grote kamer met 4 ramen en 2 airco's. We durven het bijna niet op te schrijven, maar we hebben toch weer bij Denny's gegeten. Daarna nog de auto gewassen, want die hadden we in Las Vegas onder de palmbomen staan en daar zitten ook vogels in die zo nu en dan wat kwijt moeten.

Groetjes Bas en Nancy

Erik en Annemarie

Hadden jullie vooraf aan de vakantie de kaartjes al besteld en geschreven? Vandaag lag de kaart al in de brievenbus, snel als de brandweer.

En Nancy, ben je inmiddels een beetje bekomen van je 'pelgrimstocht' naar Zabriskie-point?? En heb je daarna nog kunnen genieten van het uitzicht?

Rachel

Kaartje lag inderdaad vandaag in de bus. Thanxsssd

Hamba