basennancy.reismee.nl

Van Ridgecrest naar Exeter

Het is vandaag een stuk koeler dan de afgelopen dagen en dat is wel heel erg prettig.( Jullie zullen het wel begrijpen met de temperatuur in nederland op dit moment). Na de tank volgegooid te hebben zijn we vertrokken. Het is een mooie route eerst komen we langs veel Joshua trees en dan gaan we de bergen in en merken we ook dat de temperatuur daalt. Maandag is het memorial day en hebben de amerikanen een dag vrij dus lang weekend en dat merk je aan het verkeer. Veel auto's met aanhangers en campers. Alle campings waar we langs komen zijn vol en dat zijn er een hele boel in dit gebied. We zijn door het Sequoia national monument gereden en hier staan diverse reuzen. Morgen gaan we naar het nationale park. Tijdens de picknick was het erg koud en winderig. We waren hier niet op gekleed en hadden het erg koud. Morgen word er sneeuw verwacht dus even andere kleren uit het koffer pakken. Het was een prachtige route langs riviertjes en door de bergen. Eenmaal de bergen verlaten te hebben reden we door de velden met sinaasappelbomen en druivenstruiken en dan begrijp je waarom dit gebied Orange County heet. Aan het eind van de middag in ons hotel in Exeter aangekomen waar we een welkoms pakket kregen en een heerlijke sinaasappel. Wat we vanavond gaan eten zal voor iedereen een mysterie blijven.

Greetings Bas en Nancy

wil en frits

ha/ ha/ ha /wij hebben hier geen sneeuw en niet koud wij lopen bijna bloot
leuke verhalen dat wel en dat hebben wij weer niet

Hamba