basennancy.reismee.nl

Sequoia National Park

Vanochtend uit een nat Exeter vertrokken richting Sequoia N.P. We hebben de winterse schoenen aan getrokken en het fleece jasje hebben we ook uit het koffer gehaald, want het zal een koude dag worden. Als we richting het park rijden zien we de donkere wolken al boven de bergen hangen. Dat voorspeld niet veel goeds. Op de weg omhoog is het nog helder en zonnig, maar we zagen al diverse auto's met een laag sneeuw op het dak naar beneden komen. Eenmaal op zo'n 2500 meter hoogte begint het te sneeuwen, maar de wegen zijn schoon en er is goed te rijden. Gelukkige is het zicht op de Giant Sequoia's nu wel goed in tegenstelling tot de vorige keer. Toen was het zo mistig dat we geen boom gezien hebben. Ze zijn toch wel erg groot. De bomen bedekt met sneeuw is ook wel een mooi gezicht. Het is wel vreemd dat we 2 dagen geleden nog in de woestijn met temperaturen tegen de 50 graden aan reden en nu is het onder nul. Na de Seqouia's achter ons gelaten te hebben zouden we naar King's Canyon N.P. gaan, maar omdat de wolken heel laag hangen is het niet de moeite om daar naar toe te rijden. Op weg naar Fresno hebben we nog even lekker een broodje gegeten. Inmiddels waren we flink afgedaald dus konden we gewoon buiten zitten. De temperatuur is nu weer aangenaam. In Fresno zijn we nog even bij een grote Mall langs geweest. Voor degene die toch nieuwsgierig zijn wat we gisteren gegeten hebben. Het begint met een C. Vandaag hebben we bij D gegeten. Ook willen we Savannah even feliciteren met haar verjaardag(we hebben het jasje nog niet gevonden).

Liefs Bas en Nancy

Joanne

Hey buurtjes,

Zo weer eefe tijd gemaakt voor jullie leuke reis verhalen. Jullie hebben echt vanalles wat betreft weer. Nou hier is het warm, voor mij te warm. Jullie komen weer op mooi plekken en ik kijk nu al uit naar de film.

Goetjes Joanne

Hamba