basennancy.reismee.nl

Yosemite N.P.

Vanochtend vroeg uit Fresno vertrokken, omdat het memorial day weekend is word er grote drukte verwacht in Yosemite N.P. Dit was ook het geval. Toen we bij de ingang kwamen hebben we 20 minuten moeten wachten om het park in te kunnen. Het was zo druk dat bij alle parkeerplaatsen grote file's onstonden. Wel hebben we prachtig weer en hebben veel vanuit de auto gedaan(dit doen we wel vaker). Gelukkig was de Tioga pass open zodat we onze geplande route konden volgen. Later bleek dat de pass vanochtend weer open gegaan was nadat hij vrijdagmiddag gesloten was vanwege de sneeuw. De vorige keer dat we hier waren was de pass gesloten op de dag dat we er overheen zouden gaan. Het was een prachtige rit en omdat het hier een stuk minder druk was konden we hier wel de auto af en toe uit. Helaas hebben we deze dag geen beren gezien, maar wel een beartrap die we nu achter de auto hebben hangen. Dus afwachten maar. Na de Tioga pass achter ons gelaten te hebben zijn we langs Mono lake gereden. Dit is een zout meer wat 3 keer zo zout is als de grote oceaan. Hier nesten veel vogels ondanks dat er geen vis in zit. Aan het eind van de middag zijn we aangekomen in Bridgeport. Dit hotel hadden we in Juli al telefonisch besproken en de eigenaresse kwam ons persoonlijk welkom heten omdat ze ons gesprekje zo leuk vond. Waarschijnlijk hebben we de komende 2 dagen geen internet dus niet meteen in paniek raken, We'll be back!!

Groetjes Bas en Nancy

wil en frits

we kunnen niet meer zonder internet waar moet dat toch heen
goede reis verder

Joanne

Geen Internet?? Wat is dat dan. Wat moet ik nu dan doen in mijn spaarzame vrije uurtjes?? Dat kan niet hoor bas en Nancy.

Geniet van jullie reis en ik lees het vanzelf wel weer.

groetjes

Mirjam

Ik lees jullie verhalen met veel plezier. Erg leuk om te zien dat jullie Dezelfde foto's hebben als wij! Geniet van jullie geweldige reis. tot snel

Hamba