basennancy.reismee.nl

Via Lake Tahoe naar Reno

Beste volgers.

We maakte ons een beetje zorgen over hoe jullie de komende dagen door moesten komen en daarom hebben we even diep in de buidel getast en gezorgd dat we toch internet hebben. Vandaag een mooie rit van Bridgeport via Lake Tahoe naar Reno gehad. Vanochtend moesten we eerst de voorruit ijsvrij maken voordat we op weg konden. In South Lake Tahoe was het erg druk, omdat het vandaag Memorial day is. Vanaf morgen is het land dus weer van ons. Aan de oostzijde van het meer zijn we naar het noorden gereden en via een bergpas naar Reno gereden. Onderweg hebben we een broodje gegeten. Hier zijn we vriendjes geworden met een heel lief eekhoorntje. Dit eekhoorntje gaat het aankomende winter wel redden, want hij heeft een half brood en een kilo appels van ons gekregen. Een deel heeft hij opgegeten en de rest begraven voor later. Even later kwamen er ook nog 2 blue jays op de appels af. Na een emotioneel afscheid zijn we verder gereden naar Reno. We hebben een hele mooie kamer met jacuzzi en Bas is hier ook meteen ingedoken. 's Avonds gegeten bij het buffetrestaurant en dit was het beste buffet wat we ooit gehad hebben. Heerlijk. Sorry het gaat weer over eten. We zijn hier 2 nachten dus zullen morgen niet zo heel veel te melden hebben, maar je weet maar nooit. Heel veel groetjes uit Reno.

Rachel

Pffff gelukkig toch internet en Bas & Nancy nieuws Yeahhhh