basennancy.reismee.nl

Seppl

Helaas is vanochtend onze lieve Seppl overleden.

Wij zijn erg verdrietig en zullen hem erg missen.

Seppl is 15 jaar geworden en voor de mensen die ons goed kennen weten hoe gek wij op hem waren.

We gaan vandaag verder reizen maar weten niet of we vanavond nog wel zin hebben om iets te schrijven .

Bas en Nancy

wil en frits

wij leven met jullie mee het was een geweldige hond. heel lief zelfs tegen mij,
en hij heeft een fijn leven gehad met jullie moet je denken. ondanks dit toch nog een fijne reis

mama en hans

Hallo lieve Bas en Nancy,

Wat een vreselijk nieuws, zeg, dat die lieve Seppl nu is overleden, we wensen jullie alle sterkte toe en hopen dat jullie toch nog wel een goede vakantie zullen hebben al zal dit wel heel moeilijk voor jullie zijn. Ik heb, net voordat we dit bericht kregen, even gebeld met Jannie, jullie moeder en schoonmoeder, en toen het slechte bericht al gehoord, we vinden dit voor jullie echt heel verschrikkelijk en zeker tijdens jullie vakantie.
Heel veel sterkte toegewenst.

liefs van mama en hans

Claudia

Heel erg naar en dan helemaal als je er zelf niet bij bent...Veel sterkte en probeer er toch nog wat van te maken.

Marijana

Wat een vervelend nieuws! Heel veel sterkte!

Erik en Annemarie

Lieve Bas en Nancy,

Wat verdrietig om te horen dat Seppl is overleden en juist nu jullie op vakantie zijn. We leven erg met jullie mee en wensen jullie heel veel sterkte.

Liefs,
Erik en Annemarie

Thomas en Ingrid

We hebben het bericht over Seppl gelezen en leven met jullie mee. Hij heeft een geweldig leven bij jullie gehad. Probeer wel wat van jullie reis te maken. We volgen jullie iedere dag.

Hartelijke groeten van Thomas en Ingrid.

Rachel

Lieve Bas & Nans,

Wat een verstrikkelijk nieuws zo tijdens jullie vakantie. Maar jullie hebben Seppl inderdaad een geweldig leven geven met heel veel liefde knuffels en aandacht. Ik hoop dat jullie het een beetje opzij kunnen zetten en toch nog van de vakantie kunnen genieten.

Heel veel liefs en sterkte Karina & en Rachel

Marion en Doede

Dat was even onverwacht nieuws van Seppl.
Het was zo'n lieverd.
Sterkte en probeer nog even van jullie prachtige vakantie te genieten.

Groetjes van Marion en Doede

Laura en co

Sterkte!!

Liefs van ons

gert-jan

ook heel veel sterkte van deze kant. Probeer toch nog van deze vakantir te genieten!!!

Robin en Joanne

Triest bericht om te horen dat Seppie er niet meer is.
Veel sterkte toegewenst en probeer er nog een fijne vakantie van te maken ondanks dit verlies.

groetjes,

Robin en Joanne

Bob

Aaah, hoorde het net van paps en mams. Die lieve Seppl.

Heel veel sterkte en liefs!

Hamba