basennancy.reismee.nl

Van Reno naar Klamath Falls

Na een gigantische klote nacht zijn we toch maar weer op weg gegaan. We hadden vandaag ook nog eens de langste rit voor de boeg van bijna 500 km. We rijden normaal om en om, maar Nancy was zo moe dat ze na 5 minuten rijden al in slaap viel. Daarom heeft Bas bijna de hele dag gereden. Was wel zo veilig. Het was een mooie route en veel dieren gezien onderweg. Bij Tule lake zijn normaal heel veel bald eagles te zien, maar na het visitors centrum bezocht te hebben zijn we er achter gekomen dat ze in februari al vertrokken zijn om naar het noorden te gaan. Er schijnen er nog enkele te nesten en hopelijk komen we die de aankomende dagen tegen. In de verte zien we steeds Mt. Shasta liggen. Dit is een van de vulkanen die hier aan de westkust liggen. De bedoeling was om ook nog een bezoekje te brengen aan Lava beds national monument, maar hier zijn we te moe voor. Het gaat verder goed met ons en het zal nog een tijd duren voordat we aan het idee gewend zijn dat Seppl er niet meer is.

P.s. Iedereen bedankt voor de lieve reacties

Liefs Bas en Nancy

Jasper en Alice

Veel sterkte!

Joanne

Hoi lieve buurtjes.
Lees ik 2dagen jullie reisverhalen niet en lees ik nu het verdrietige nieuws van Sepple. Wat een gemis. Ik wil jullie dan ook heel veel sterkte toe wensen deze reis.

Heel veel liefs Joanne

Hamba