basennancy.reismee.nl

Van Red Bluff naar Fort Bragg

Vanochtend vroeg vertrokken, want er staat heel wat op het programma vandaag. We hebben de warmte achter ons gelaten en gaan op weg naar de kust. Door de bergen (geen sneeuw vandaag) zijn we in Humboldt redwood national forest beland. Hier de avenue of the giants gereden. Hier staan allemaal hele grote bomen. Je voelt je heel erg klein tussen deze reuzen. Hier nog even een broodje gegeten en toen op weg naar de drive thru tree. Onderweg kwamen we nog langs de legend of the Bigfoot. Nancy ging natuurlijk even naar binnen om souveniers te kopen. Bas was even buiten gebleven en zag een slang op de weg. Helaas toen hij hem aan het filmen was werd hij diverse malen overreden. Nog geprobeerd om het verkeer te stoppen, maar iedereen reed gewoon over de slang heen. Zielig en alweer een trauma. Na een boel winding roads zijn we bij de grote oceaan aangekomen. Het is hier een stuk koeler. Eenmaal bij het hotel aangkomen blijkt dat we een mooi uitzicht hebben, alleen het internet op de kamer werkt niet vanwege een technische storing, dus we zitten nu in de lobby om jullie toch op de hoogte te houden.

Groetjes Bas en Nancy

wil en frits

wat een leuke verhalen jullie moeten schrijvers worde,n en boeken met reisverhalen vertellen. jullie hebben een beroep gemist. veel plezier nog samen

Claudia

Erg leuk weer om jullie te volgen in jullie avonturen, beetje alsof we er zelf bijzijn!! Veel plezier nog!

Laura en Maarten

Hoi Bas en Nancy,
het is erg leuk om jullie volgen. Jullie hebben mooie foto's gemaakt.
En Nancy hoeveel magneetjes heb je deze vakantie al gekocht???
Geniet van jullie vakantie.

Groetjes van Laura, Maarten, Jasmijn en Mirte

Hamba