basennancy.reismee.nl

San Francisco

Na een heerlijk ontbijt zijn we San Francisco in getrokken. Via Lombard street hebben we de auto bij Pier 39 geparkeerd. Wij hadden hem lekker in de schaduw gezet, maar dit was niet helemaal de bedoeling. Alle parkeerplaatsen zijn valet parking alleen wij doen daar niet aan mee. We mochten hem toch laten staan en moesten de sleutels afgeven. Het weer is vandaag schitterend. Het is zonnig en zo'n 18 graden. Pier 39 was weer gezellig en de zeeleeuwen zijn er nog steeds. Er waren er wel veel minder dan voorgaande jaren, maar je ruikt ze nog steeds. Via Fisherman's Wharf nog even geshopt en toen terug naar de auto. Deze konden ze zomaar niet vinden, omdat ze hem niet zelf hadden geparkeerd enwij hielden ons van de domme. Nancy had laatst de film Milk gezien en wilde graag naar Castro street dus daar ook nog maar even gestopt. Hierna naar de Twin peaks gereden. Vanaf deze berg heb je een prachtig uitzicht over San Francisco. Het is een mooie stad. Toen hadden we een probleem. De TomTom is leeg en wil niet meer opladen, dus de BasBas maar aan gezet en dan kom je ook overal. Het was een leukedag.

Groetjes BasBas en Nancy

Hamba