basennancy.reismee.nl

Whale watching

Gister avond kregen we een email dat onze whalewatch tour van vandaag die we geboekt hadden om 13.30 uur vervroegd was naar 10.00 uur. Dit betekende dat we heel vroeg vanuit San Francisco moesten vertrekken. Dus vanochtend om 5.00 uur opgestaan en op weg naar Monterey gegaan. We waren ruim op tijd en rond 10.00 uur gingen we aan boord. De reden dat de tour van vanmiddag niet door kon gaan is omdatin de middag de wind gaataantrekken. Tijdens de tour kregen we uitleg van een zee bioloog. Dit was een hele leuke vrouw die het leuk kon brengen. Na de haven verlaten te hebben werden de golven hoger en hoger en waren wij al blij dat we niet s'middags gingen. Na een half uur varen zagen we de eerste Humpback whale. Dit is prachtig. Daarna bleven we op de zelfde plek en er waren 3 Humpback whales waarvan 2 volwassenen en 1 jong. Inmiddels was de halve boot zwak ziek en misselijk. Vooral het laatste en Nancy begon ook al een rare kleur te krijgen. Gelukkig heeft ze alles binnen kunnen houden. Na ongeveer anderhalf uur zijn we terug gevaren naar de pier. Dit was een geweldige ervaring. Eenmaal aan land eerst even tot rust gekomen in een souveniers shop en toen het hotel opgezocht. Het was pas 13.00 uur maar konden gelukkig inchecken. Inmiddels was de eetlust ook weer terug gekomen en we willen al de hele vakantie bij Denny's de Crispy caramel apple met ijs eten. Toevallig zit naast ons hotel een Denny's dus eindelijk ons ijsje gegeten.

Ahoy Bas en Nancy

wil en frits

ben blij dat jullie iets gevonden heb te eten
stel je eens voor dat je niets kan vinden maar appelgebak met ijs lust ik ook wel ik ga zo naar de bakker,
doei

Rachel

Bij het zien van de souvenier shop was Nancy's vreemde kleur waarschijnlijk snel bijgetrokken en kreeg Bas een vreemd kleurtje hihihihi

Tanya

Hallo vakantie gangers!!!!

Eindelijk tijd om ook even te kijken op jullie weblog!!! leuk hoor!!! Walvissen....geweldig!! Staat ook op mijn verlang lijstje.
Alsnog gecondoleerd met Sepple...ik hoorde het van Claudia....Nancy heeft zeker haar mobiel niet meegenomen (???), heb nog een sms gestuurd...lezen jullie thuis wel.
Heel veel plezier nog, en genieten maar!!!!
grtjes en liefs
Tanya en Jan